14 Şubat 2012 Salı

Gözlerle gelen özgürlük




Gözlerinin kahvesinden koy ömrüme,
kırk yılın hatırına, "sen" kalayım.

Cemal Süreya
 
       
Uyudum uyandım,
mektubun gelmedi. 
Oturdum,
gözyaşımı okudum.

Şükrü Erbaş
 

Bir kadının dudaklarında değildir aşk.
Bedeninde hiç değildir.
Aşk kadının göz kapaklarındadır.
Kadın göz kapaklarında saklar o adamı.
Ne kadar yanarsa yansın canı ağlayamaz bazen.
Sımsıkı yumar gözlerini.
. Adam hep orda kalır.
Kadın asla bırakmaz adamı.
Kadın asla vazgeçmez ondan.

Özdemir Asaf
 

Ne o beni kandırmıştı. Ne ben onu baştan çıkarmıştım.
İkimizde bildiklerimizin .ötesine, bulduklarımızın üstüne çıkmak istemiştik.
 Bir noksanlığı var sanıyorduk bütün olanların belki.
Ama aslında bütünlüklerimize bahaneydik.

TURGUT UYAR 
 

Bana gözlerinle hürriyet getir

Aziz  Nesin





Onlar gözleriyle birbirlerine özgürlük getirirlerdi.

CEYHAN,  Sohbet Köşesi, Alıntılar, Şubat 2012


Görsel çalışmalar / DEMOC





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder