16 Nisan 2011 Cumartesi

SEN BENİM İÇİN KIRK YILDA BİR GİBİSİN

e.min 5.bölüm alıntıdır.

Güneş uzak ufuklarda doğmuş çoktan... kızıllığı vuruyor onlara... çok güzel bir gün... çok güzel bir başlangıç... bu sabah, ölüme inat, yaşamaya doyulmuyor. Asi mırıldanıyor... “Hiç bu saate kadar uyanık kalmamıştım!”... e.min artık ‘gözlerini’ yazmaktan yorgun... bu sözlere ne diyeceğini bilemiyor. Demir’in gözleri yerde kalakaldığı görüntüsünde duruyorum... ardından başını döndürüp Asi’ye baktığı karede... Demir onu sabahlara kadar uykusuz bırakmanın hayallerini kurdu ne zamandır... bu hayallerinden korktu ne zamandır... ürktü ne zamandır. Asi onu delirtmeye mi çalışıyor? Asi’nin bakışları ona döndüğünde... acımasızca dudaklarında, gözlerinde gezinip duruyor. Asi’nin gözlerine geri dönüyor gözleri... iki genç yanyana... o battaniyelerin altında... yanıyor dünya...

-Sadece burada ve şu anda... geçmişin sönmemiş küllerinden uzakta... yüreklerimiz iyice ufalanıp dökülmeden kalabilsek... zamanı burada ve şu anda durdurabilir miyiz... Asi...

Bir isimde duruyor zaman... bir isimde duruyor Demir.... bu kızın gözlerinde... bu kızın dudaklarında yaşıyor Demir... hep platonik gördüm... ama Asi’yi alıyor o akşam... hayatında günü doğuruyor Demir.


funda


Sana Asla Rakip Olmadan Ve Gözlerimin En
Çıplak Haliyle Yüreğine Dokunuyorum.
Ne Kadar İmkansız Oldugu Söylenirse Söylensin.
Aşk Bir Gün Bir Yerde Sonsuz Bir Bütünleşme
Düşüdür.

Sen Benim İçin Kırk Yılda Bir Gibisin.
Cezmi Ersöz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder