5 Nisan 2011 Salı

BOŞUNA UĞRAŞIYORUZ


e.min 4.bölüm alıntıdır.

 Onun gözlerinde gördüğü sorunun,  “Sen aşık oldun mu hiç?”in cevabını  veremeye de...  aşk sözcüklerini dudaklarından ona duyuramayan bu adamın gözlerine bakmaya da, gücü yok o an. Onların gözlerinde ‘an’lar içinde olup bitenlere de benim gücüm yetmiyor hiç bir zaman. Durdurup onları böyle anlarında soluklanıp... bakıyorum. Gözlerinde olan biteni.. bana duyurduklarını yazmaya parmaklarımın takati... olan bitenin hızına yetişmeye gücüm yetmiyor. Kayıp gidiyor yaşanmışlıklar... ama geride kalanlar hep bir tortu bırakıyor... Belki benim kadar şanslı değil Asi-Demir... o ‘an’ı durduramıyor ama onlarda benim dondurduğun karelerinde geceleri durup soluklanıyor.



funda2



Boşuna uğraşıyoruz gizlemek için
Bir zaman gizlesek de
Gün gelir gizlenemez
Açık gözlerime bakarlar o gün
...Gözbebeklerimde görüp, tanırlar seni...

Aziz NESİN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder