17 Mart 2011 Perşembe

RÜZGÂRINI ÖZLÜYORUM


e.min 69.bölüm alıntıdır.

Niye başka birisi gibi davranmaya çalışıyorsun ki. Asya’ya çok iyi bir baba olacağını biliyorsun. Benim senden başkasını asla sevemeyeceğimi, senden başkasına dokunamayacağımı biliyorsun.

Sözlerini vurgulamak istercesine... başı eğik Asi’nin... gözler Demir’de. Asi’nin bir başkasını sevme ihtimali... bir başkasına dokunma ihtimali... bunun  düşüncesi bile nasıl zorluyor demir yüreği... Asi’ye bakmaya dayanamayıp, gözlerini yere kaçırdığı anda, bir zaman tünelinde buluveriyorum kendimi...  Demir’in, Asi’nin gözlerinin içine bakamadığı her olay bir gerileme ... bir kaçış nedeni... hep böyleydi...

funda
69.Bölüm

RÜZGÂRINI ÖZLÜYORUM

Bırakıp gittiğin zaman beni 
Dünya terkediyor beni 
Bir garip duyguyla öyle 
Yapayalnız kalıyorum 
Kısa sürüyor verdiğin esenlik 
Kuşkular ikircikler içinde 
Başlıyor bekleyişin işkencesi 
Hiçbir yere sığamıyorum 
Hele bir de uzadı mı arayışın 
Unutulmak korkusuyla tedirgin 
Tükeniyor kalbimin direnci 
Aykırı sularda bungun 
Bir çürük tekne gibi 
Rüzgarını özlüyorum.

Şükrü Erbaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder