17 Şubat 2011 Perşembe

Seni Sevmeyi

e.min 63.bölüm alıntıdır.

... Bir  kez daha Asi ile diz dize, elleri boynunda... Asi devam ediyor araştırmaya... avucu alnını buluyor Demir’in...  nasıl bir ateş almaysa bu, kavrıyor parmaklar alnını ve saçlarının bir kısmını birlikte... parmaklar kıpır kıpır, duramıyor yerinde... hele baş parmağı kendi gibi asi, kaşlarından alnına seviyor dokundukları yeri...  birkaç saniyede hatıralar geliyor geri... tanımazlar mı birbirlerini ama anlamazlığa geliyorlar herşeyi... Demir’de , Asi’de aslında biliyorlar birbirlerini nasıl etkilediklerini...



63.Bölüm

o kadar çok seviyorum ki seni sevmeyi
yalnızca sen olduğun için hayatımda
kendimi bile seviyorum
sen olunca aklımda.
kalbimi seviyorum seni seviyor diye
gözlerimi seviyorum seni görüyor diye.
ruhumu seviyorum, senin ruhuna
bu kadar yakın diye.
varlığımı seviyorum,
sırf sana borçlu olduğum için
mutluluğumu seviyorum.
korkmuyorum seni sevmekten



Murat Apaydın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder