31 Mart 2011 Perşembe

SEVGİ EMEKÇİSİ YÜREĞİN

e.min 46.bölüm alıntıdır.

Günün koşuşturması içinde paylaşilan bir telefon konuşması... bizi günden nasıl koparır... bütün yolların sevdiğimize açıldığını düşündürür... bize hayal kurdurur... zaptedilemez bir coşku salar içimize... özlem düşürür... sesi sarmalar ve saklar bizi sonraya... Asi’nin ağaç korkuluklara yaslanıp kocasını sessizce dinlerkenki hali... Demir’in pencere kenarına oturarak ona geceyle ilgili hayallerini anlatışı... Asi’nin vaadi...“akşam o güller solmadan yanında olacağım... söz”...

usayken




SEVGİ EMEKÇİSİ YÜREĞİN

sevdim hüzün bulutu gözlerini
binbir renk duygu ışıltısı yansıtan
engin derin bakışlarını sevdim....
gönül kıyılarında sevgi ırmağını
o ırmağın serinliğini
ılık meltemlerde sessiz sesini sevdim......
düşündükçe seni
duygu seli yumuşacık yüreğini
kızılsarı özlemlerini
kırılgan umutlarını sevdim.....
kekremsi karanlık gecelerde
sokak lambaları misâli
aydınlık taşıyor gözlerin ruhuma
ben senin sevgi ışığını sevdim......
sarmaşık güller doladım siyah duygularına
sevgi harmanlayıp toprağı karmanı sevdim....
hiç düşündün mü?
sen olmasan neye yarar
soluksuz umutlarda savrulan yarınlar...
hiç düşündün mü?
sen olmasan nasıl çalar
yaralı kalplerin kemanı
sevinçle nefes notalarını...
işte... cana can katan
sevgi emekçisi yüreğini sevdim.....
yüzünü gölgeleyen gri yaşam şavkı
dokununca dudak kıvrımlarına
buruksu gülüşlerini sevdim......
sevdim gözlerinde bozkır yalnızlığı
yüzündeki derin kıvrımlarda
hüzzam nağmeleri dinlemeyi sevdim..
ben seni sevdim!
*

Ayla Eker

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder