16 Eylül 2011 Cuma

SÖYLEYEBİLSEM DERDİMİ

e.min 43.bölüm alıntıdır.

Asi’nin yardımıyla Demir gömleğini çıkarıyor.   Temiz bir t-shirt’ü  avuçlarının  içine toplamış,  Demir’in kafasından aşağıya geçiriyor Asi... Ellerini  kılavuz yapıp tek tek kollarını sokuyor... sırtında  katlanan  t-shirt’ü aşağıya doğru çekiştiriyor. O bir çocukmuşçasına ihtimam göstererek...   Demir’le böylesine ilgileniyor olabilmekten haz alıyor...  mutlu... .o kadar belli ki... Demir’in gözleri .... nereye bakacağını bilemez durumda... halinden  şikayetçi gibi duruyor ama içten içe bu yakınlıktan sonsuz  keyif alıyor o da...  Asi her bir devinimiyle ona  biraz daha yaklaşıyor.  O kadar yakınlarki birbirlerine normal sesleriyle konuşsalar bağırıyor olacaklar birbirlerine ... Demir fısıldar gibi...  “seni çok mu korkuttum?” diye sorarken  gözgözeler...Ante Mortem



söylesem söyleyebilsem ah derdimi
söylesem ah söyleyebilsem derdimi

mehtap bir gecede açabilsem sana kalbimi

göreceksin seninle dolu

desem, diyebilsem ki seviyorum seni

çılgınca aşığım sana

ama demem, diyemem

çünkü aramızda dağlar, denizler

ve benim o kahrolası gururum var

bu böyle sürüp gidecek

sen, seni sevdiğimi bilmeyecek, öğrenmeyeceksin

ben her gece yıldızlara seni sevdiğimi söyleyeceğim

sana asla...

çünkü aramızda dağlar denizler

ve benim o kahrolası gururum var

victor hugo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder