16 Nisan 2011 Cumartesi

TELAŞ

e.min 6.bölüm alıntıdır.

Demir’in elleri sürekli yüzünde neredeyse... kendi gözlemlerimin doğruluğuna inanıp yine Demir’in ellerine odaklanıyorum. Biliyorum ki Demir’in açığa vuramadıklarını elleri söyler... ruhuna ayna gözlerini bizden kaçırabildiğinde, elleri diyeceğini der... ellerini takip ediyorum.   Nerelere konulacağını bilemez halde dolaşırken  Demir’in eli yüzünde... bastırılmış ‘telaş’ı hisseddiyorum. Demir’in bütününde hissettiğim huzursuzluğun nedenini, İhsan ile yaptığı konuşmasına bağlıyorum. Asi ‘garanti’ değil, gittikçe bu berraklaşıyor Demir’de... uzun yıllar var sanırken onunla önünde, bir anda uzaklaşabilir Demir’den babasının hamlesiyle. Bu düşüncenin olurluğu yüreğinde itibar gördükçe...  Asi’yle bulduğu huzuru bozduğunu... onu karıştığını hissediyorum. Onu izlerken ara ara... ışık hızıyla başka diyarlara kayıyor... Asi’yi kaybetme korkusu içten içten onu yoklarken, önem verdiği bu proje bile cazibesine kaybediyor... yeterince ilgi görmüyor... telaşı hissediyorum Demir’de, ellerinde...


usayken





Yaşamak değil,
Beni bu telaş öldürecek.
Özdemir Asaf

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder