18 Mart 2011 Cuma

BİLİR MİSİN


e.min 69.bölüm alıntıdır.

İkiside  hala nasıl susuz... ikiside hala nasıl muhtaç düşen her damlaya... paylaşılan o ‘bütün gece’ yetmemiş susuzluklarını doyurmaya... birlikteliklerine rağmen bakir bir istek Demir’in gözlerinde hala... Utandırıyor olmalı sevdiğinin bakışları Asi’yi...   O kadar uzun zaman oldu ki hayaller kurmayalı onlarla ilgili... beklemiyorum böyle bir anda gelsin bu dürtü... ama serbest kalıyor işte hayallerim cömertçe Demir’in gözlerinden...  Kimi kandırıyorum... Bu hayal mi?.. Peki, benim mi?.. Gözlerinin hükmeden deliliğine inat... zorbaca yavaş...  eğilsin ve ruhuna dokunsun istiyorum sevdiğinin... bu teslim oluş ve alışta,  ikiyönlü bu dokunuşta... her kaçınılmaz hamle ikisini de titretsin istiyorum... daha ötesini hayal bile edemiyorum...

funda
69.Bölüm

 Bilir misin ne zordur severek yaşamak. Ona benimsin deyip sarılamamak.. Ne zordur hep yakın hissedip aslında ondan uzak olmak.

Can Yücel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder