17 Mart 2011 Perşembe

BENİ RÜZGARA VERME


-Asya’yıda beni de çok sevdiğini söyle... bizi birdaha bırakmayacağını söyle.

e.min 69.bölüm alıntıdır.

 


Gözleri titreşiyor Demir’in,  yutkunarak ellerine kaçıyor... suskun kalıyor... Asi, Demir’e yüklendiğinin farkında... bu ataklar yoruyor onu da.  Elleri saçlarını alıp kulağının arkasına sıkıştırırken, Demir’in yan gözle izleyişini seyrediyorum sevdiğini... nedir bunların çektikleri?... Demir inatçı... diretiyor daha bile fazlasını... Bu tehlikeli hastalıklarda, hastanın sevdiğine genel yaklaşımı  gibi bir şey olmalı... sadece geleceğe dönük sözler vermemekle kalmayıp... kendininde doğru insan olmadığını hissettirme... gelecekte bir başkasına açık kapı bırakma çabası, Demir’de...

131.jpg 69.Bölüm

BENİ RÜZGARA VERME

Öfkeli bir deniz gibi
Üstünden atma beni
Yazdığın gibi silme

Yumlama parçalama
Ne yapsam kırılmaz diye
İtme koca dağlardan
Gidip gelip ağlatma

Bu bensiz yapamaz de
İçinin derinlerine sakla
Gösterme kimseye beni
Gönlünde tut bırakma

Kuşlara parçalatma
Çöllere koyup dönme
Gözden çıkarma beni
Tam her şeyimi aydınlatırken
Yeter bu kadar deyip sönme

Bir gidip bir gelip
Çocuk gibi oyalama
Korkutma yıldırma beni
Beni sakın bırakma


Afşar Timuçin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder