15 Şubat 2011 Salı

Seni Özlemek

e.min55.bölüm yorumundan alıntıdır

Demir ceketini karyolanın ayak ucuna asarak duraksamadan yöneliyor Asi’ye doğru... Yavaşça kıvrılıyor Asi’nin yanına... babasıyla konuştuğunu, onu nasıl sevdiğini anlattığını söylüyor... en büyük isteği karısının ve babasının birbirlerini sevmesi... Asi buna çoktan hazır... artık ikisi başbaşa kalmalılar... bu böyle olmayacak... “ herşey çığrından çıktıktan sonra ne kadar geç kaldınız” diyorum...   Demir önce Meleklerle konuşacak... koca Antakya... kendilerine kalacak bir yer bulsunlar... onları rahat bıraksınlar... Asi’nin yüzü bu yorumla gülümsüyor... bu konuda Demir’in de bir adım atacak olması umutlandırıyor olmalı kendisini...  babasını, herkesi unutmasını istiyor Demir... gözlerine bakması yeter... o bakışı dünyalara değişmez... değişemez...  yanağa gelen öpücükle başı geriye itiliyor Asi’nin... ‘seni çok özledim’...   Asi’nin eli Demir’in boynunda... Demir’in gözleri Asi’nin gözlerinde asılı kalıyor...


funda
55.Bölüm


Seni Özlemek


Seni ilk gördüğüm gün başka kim varsa silinip gitti hayatımdan. Tatlı anılar bir yana, hangi olay varsa zihnimden silindi. Yepyeni, tertemiz bir başlangıçtı bu. Çıplağım, karşında arınmış durumdayım. Yaşamın iki yüzlülüğünü, yalancılığını, ihanetlerini, kalleşliklerini soyunup karşına en saf, en yalın benliğimle çıktım.

Sana ait olanı yaşamak istiyorum ben. Aşksa aşk, sevinçse sevinç, hüzünse hüzün, acıysa acı... Senden gelen hiçbir şey korkutmuyor beni. Sen yanımda olduktan sonra her şeye dayanabileceğimi biliyorum. Gözlerindeki derin uçurumlarda bir dağcı edasıyla gezinmek mutlu ediyor beni. Seni her gün yeniden keşfediyorum. Bu keşifte yolumu kaybetmeme imkan yok. Pusulamda rehberimde sensin. Karanlık yollarda ışığımda sensin.

Demet demet çiçek oluyorsun. Ben o çiçek tarlasının acemi bahçıvanı, birini koklasam diğerinin hatırı kalır diye üzülüyorum. Neyse ki her gün yeniden açıyorsun. Ve ben o renk renk çiçekleri bir daha koklama şansına sahip oluyorum.

Ne desem de sevda mı anlatsam diye düşünüyorum. Bu güne kadar söylenmiş en güzel sevda sözcükleri bile sana duyduğum aşkı ifade edemeyecek diye korkuyorum. Dünyanın bütün dilleriyle “Seni Seviyorum” desem yetmeyecek biliyorum.

Bana dokunduğunda tatlı bir ürperti kaplıyor bedenimi. Hafif bir meltem nasıl gıdıklarsa insanın vücudunu öyle oluyorum işte. Ama senin dokunuşların bu dünyadan uzaklaştırıyor beni. Kendimi lacivert bir okyanusun ortasında buluyorum. İçimdeki sonsuzluk duygusu büyüyor. Hiç bitmesin istiyorum dokunuşların.

Nereye gidersem gideyim yanımda götürüyorum seni. Hiç yalnız değilim bu yüzden.Ne gecelerim sensiz geçiyor, ne gündüzlerim. Yaptığım her şeyde, attığım her adımda mutlaka sen de varsın.

Özlemek aşkın yaramaz çocuğu. Ben o çocuğu bile uslandırdım artık. Özlenen sensin çünkü.
Sen benim için bu dünyada özlenmeye değer tek şeysin. Karşıma nasıl çıktığının önemi yok.Biz buna hayatın sürprizi diyelim.

Hani bir piyango bileti alır cüzdanında unutursun da haftalar sonra hatırlayıp listeye baktığında ikramiye kazandığını görür, sevinirsin ya...



İşte Sen Benim Hayatımın Büyük İkramiyesisin !



Özdemir Asaf

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder